
xa0اینو میخوای بزار به حساب دوست داشتن یا بزار به حساب خداحافظی یا بزار به هر حسابی که خودت فکر میکنی ... اینارو گفتی و یه شاخه رز بهم دادی و رفتی من هنوز نگه اش داشتم، باورت میشه؟ خیلی گذشته... خیلی ات...
ادامه مطلب
این عنوان یه بخشی از یه اهنگه... ... xa0...
ادامه مطلب