من با این گل چکار کنم؟ تو

خرید بک لینک
اینو میخوای بزار به حساب دوست داشتن

یا بزار به حساب خداحافظی

یا بزار به هر حسابی که خودت فکر میکنی

...

اینارو گفتی و یه شاخه رز بهم دادی و رفتی

من هنوز نگه اش داشتم، باورت میشه؟ خیلی گذشته... خیلی اتفاقا افتاده... خیلی دلایل برای نگه نداشتنش داشتم، اما دلیلام برای نگه داشتنش بیشتر بوده، این آخرین میخیه که منو نگه داشته... اما با این وضع انگار باید بالاخره ازش دل بکنم... چرا نیامدی؟ چرا نمیای...؟ من هیچ راهی دیگه ای به ذهنم نمیرسه، هیچ کاره دیگه ای بلد نیستم که انجام نداده باشم...چرا نخواستی منو بشناسی....

باور کن من پسره نسبتا جذابی بودم، لااقل برای خیلی ها... البته که تو خیلیا نیستی، تو خودتی

من جای دوری نیستم ، لااقل هنوز اونقدر دور نیستم ، کاش تا فرصت هست همو ببینیم... بشناسیم، بفهمیم...

daftare-jadid...

ما را در سایت daftare-jadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 21:10

صفحه بندی